Photoshop AnaEkranı Görselini Değiştirme | Photshop Splash Screen Değiştirme

Photoshop Splash Screen Değiştirme

Merhaba arkadaşlar, oldukça güzel bir paylaşım ile sizlerleyim. Bugün sizlere başta Photoshop olmak üzere tüm Adobe programlarının açılış ekranındaki görseli değiştirmenize olanak sağlayan bir içerik ile sizlerleyim.

Ne gerek var değiştirmeye diyebilirsiniz ama değişiklik her zaman iyidir ve bize seçenek sunulmadan koydukları görseli de beğenmeyebilirsiniz. Tabii ki size kalmış bir şey. Ben de bunu yapabilmek için çok önceden aklıma gelmişti ama bazı işlerden dolayı pek vakit bulamamıştım. Yine yaptığım araştırmalar sayesinde en hızlı ve doğru bir şekilde nasıl değiştirebileceğinizi öğrendim ve bunu da her zaman olduğu gibi paylaşmaya karar verdim. 

Bunun içinde ayrıyeten video da çektim, aşağıdaki videodan izleyip nasıl yapıldığını görebilirsiniz. Video da bahsetmedim ama kolayca düzenleyebilmeniz için de ek olarak bir psd dosyası da ekledim. Psd dosyasını açtıktan sonra yapmanız gereken akıllı nesne olarak dönüştürdüğüm katmanı açıp kendi fotoğrafınız ile değiştirmek. Sonrasında dosyanızı png olarak kaydedip programda değiştirmek olacaktır. Lafı daha fazla uzatmadan size videoyu ve indirme linkini bırakayım. Sağlıcakla kalın :)




Download Click here

Yorum Gönder

0 Yorumlar

grafik tasarım programları photoshop actions mockup indir photoshop eklentileri indir photoshop plugins stok fotoğraf indir youtube youtube mp3 indir video indir youtube video indir