Pastırmalı tava böreği - bayat ekmekleri bu tarifte değerlendirin

Tavada bayat ekmeklerden pratik börek yapmak benim favorilerim arasında recep ayındayız malum zaman zaman, niyetleniyoruz çocuklarla okullarında dersler yoğun olmadığında onlarda recep ayının bereketinden nasiplerini alıyorlar. Recep ayı boyunca tutulan oruçlarımızı rabbim eksikleri ile kabul etsin.

Sahur için kahvaltılıklar ilk tercihimizdir bulgur pilavından sonra. Çocuklarla oruç tutacağımız için geriye kalan birkaç malzeme ile nefis bir tava böreği hazırladım. Pastırmalı bayat ekmek pizzası tarifi paylaşmada biraz geç kaldım malum yoğun günler birbirini kovalıyor işte sahura özel pastırmalı tava böreği tarifi.

Pastırmalı tava böreği için gerekli malzemeler:
4-5 dilim pastırma
2 adet yumurta
Yarım çay bardağı süt
1 miktar kaşar peyniri
1 adet biber
4-5 adet çeri domates
6-7 adet siyah zeytin
Bayat ekmek ben tam buğday ekmeği tüketiyorum
Ve tavayı yağlamak için sıvı yağ veya tereyağı fark etmez

Pastırmalı tava böreği hazırlanışı:
Malzemeleri biraz göz kararı kullandım zaten ekmekleri içine atınca tüm süt çekilsin sulu kalmasın yeterli.

Yumurta ve sütü derin bir kaseye karıştırın üstüne doğranmış domates, biber, pastırma, kaşar, çekirdekleri çıkarılmış zeytinleri ilave edin iyice karıştırın en son ekmekleri ekleyin iyice karıştırın.

Yağlanmış tavaya boşaltın yerleştirin kaşık yardımı ile ve ocağın altını öyle açın.

Spatula ile yapışmaması için tava ısındıkça kontrol edin tavayı arada sallayın yapışmasın pişmeye başladıkça kendini toplayacaktır tava böreği sonrasında iyice pişen böreği tabak yardımı ile ters yüz yapın.

Diğer tarafını da kısık ateşte pişirdikten sonra servis tabağına alın sofranızdan sevdikleriniz eksik olmasın.

Yorum Gönder

0 Yorumlar

grafik tasarım programları photoshop actions mockup indir photoshop eklentileri indir photoshop plugins stok fotoğraf indir youtube youtube mp3 indir video indir youtube video indir