Unlu patates kızartması tarifi - Çıtır çıtır patates kızartması nasıl yapılır?

Unlu patates kızartması tarifi - Çıtır çıtır patates kızartması nasıl yapılır?


Patates kahvaltı sofraları ve et yemeklerinin yanında köfte ve balık sofralarında tercih edilir. Aparetif olarak ara sıcak olarak ta yapılan patates kızartmasını hangi çocuk hayır diyebilir ki?

Unlu patates kızartmasının ne farkı var hemen detayları aktarıp tarife geçmek istiyorum.

Unlu patates kızartması normaline göre daha lezzetli ve tabi ki çıtır çıtır fritöz kullanılarak yapılan ise ekstra çıtır olacaktır ben kızartma tavasında yaptım ilk sıcaklığı çıkar çıkmaz hemen servis edin.

Normalinden daha lezzetli olduğu için fazla yapmanızı tavsiye ediyorum. Ben haftada bir veya 10 günde bir yapıyorum kızartma çocuklar için ancak bu kadar erteleye biliyorum, fırında yapıyorum bu kadar lezzetli olmuyor ama yinede iyi bir alternatif.

Unlu patates kızartması yapmak isteyenlere küçük bir hatırlatma yağ tavada iyice ısındığı zaman patatesleri unla buluşturun. Patatesleri iyice kuruduğundan emin olun. Tuz normalinden bir tık fazla atın.

Unlu patates kızartması için gerekli malzemeler:
5 adet orta boy patates

1 çay kaşığı kabartma toz

2 yemek kaşığı un

1 tatlı kaşığı mısır nişastası (çıtırlıgın sırrı)

Tuz
İsteğe göre baharat
Kızartmak için: sıvı yağ

Unlu patates kızartması hazırlanışı:

Patatesler soyulur yıkanır, iyice kurulanır.

İstediğiniz şekilde doğrayın.

Havlu kağtın üstüne alın patatesleri.

Tavaya yağı alalım ve ısınmaya başlarken derin bir kap içine unu, mısır nişastası, tuz ve kabartma tozunu ilave edip karıştıralım.

Yağ ısındığı zaman patateslerle unu buluşturun ve kaşık yardımsız attırarak unları patateslerle buluşturalım ve yağla buluşturalım.

Tavayı sallayarak patatesleri yağın her tarafın ulaşmasını sağlayalım ve arada karıştırarak veya sallayarak her tarafları kızarınca havlu kağıt üstüne alalım ve ilk sıcaklığı geçer geçmez servise hazır afiyet olsun.


Yorum Gönder

0 Yorumlar

grafik tasarım programları photoshop actions mockup indir photoshop eklentileri indir photoshop plugins stok fotoğraf indir youtube youtube mp3 indir video indir youtube video indir