Pastırmalı Pide Tarifi - Bayat Pideden Neler Yapılır?

Bayatlayan ekmekler hiç bir zaman atmayanlar danım israf etmekten, har bulup harman savurmaktan, nimete kusur bulmaktan, hep hicap duyarım, büyüklerimden böyle gördüm, yemeye bilirim, tadı lezzeti bana uymaya bilir ama sofrada mutlaka yiyeceğim bir yemek veya besin olduğu için hiç bir zaman sofradaki nimete kusur bulup burun kıvıranlar dan olmadık biz nimetin ne emekle meydana geldiğini bilenlerdeniz.

Şimdi sıra bende bizde önceden çocuktuk, büyüdük şimdi biz bir nesil yetiştiriyoruz farkında olarak örf anaanelerimizi unutturmadan ve tabi ki güzel ülkemin her yöresinde o kadar lezzetli yemekler varken sofrada herkese göre bir yemek vardır yeter ki en doğru şekilde hazırlayalım, geriye kalan malzemeleri de değerlendirmeyi unutmayalım. Buyurun mutfakta en pratik tariflerden birisine daha.

Bayat pideden nefis pastırmalı pide için gerekli malzemeler:
1 adet pide bayat
4 dilim bayat ekmeklerini de değerlendirdim
Pastırma
Kaşar
Çeri domates
Susam
1 yemek kaşığı tereyağı

Bayat pideden nefis pastırmalı pide hazırlanışı:

Fırını çalıştırın ısınsın.

Kahvaltı için hazırladım ben çay demlene kadar hazır oldu.

Bayatlamış pidenin içini çıkarın ve eritilmiş tere yağını fırça yardımı ile kenar kısımları dahil sürün.

Üzerine çeri domatesleri yerleştirin ve pastırmaları küçük doğradım serviste yerken sıkıntı olmasın diye küçük küçük doğradım tercihen bütün olarak eklenebilir.

Kaşarları üzerine gezdirin ve ısınmış olan fırına üst tarafa yerleştirin.

Ben iyice pişirmeyi tercih ettim iki çeşit kaşar kullandım eski ve taze kaşar taze kaşarı alta eski kaşarı üste yerleştirdim üstü hafif pişmeye başlayınca alabilirsiniz fırından afiyet olsun kahvaltıda akşam çok pratik şekilde yemek hazırlamanız gerektiğinde bayatlayan ekmekleri bu şekilde değerlendirmeniz dileğiyle sofranızın tadı tuzu eksik olmasın.




Yorum Gönder

0 Yorumlar

grafik tasarım programları photoshop actions mockup indir photoshop eklentileri indir photoshop plugins stok fotoğraf indir youtube youtube mp3 indir video indir youtube video indir