Havuçlu Tarçınlı Kek Tarifi-Havuçlu Kek Tarifi


Issız adamla favori olan havuçlu tarçınlı kek tarifi ne aranan tarif olmuştu o zaman aslında bir çok şey görecelik ile daha akılda kalıcı olsa da keşke bir çok alanda da bu böyle olsa.

Çocuklar için tam bir eğlence oldu beraber yaptık telefondan uzak tutmak için yeni taktik geliştirdim onlarla etkinlik olarak tatlılarda, pratik tariflerde onlarla yapıyorum.

Ceviz, tarçın ve havucun uyumu bir harika tam kıvamında eksiksiz bir tarif arıyorsanız doğru yerdesiniz.

Bir kaç not düşmek istiyorum hemen.
Ben uzun zamandır tam buğday unu kullanıyorum değirmen unu ve bu yüzden yemeklerim börek ve keklerim renkleri bir miktar daha koyu bu tarifte de tam buğday unu kullandım eledim çok az kepeği çıktı normal un kullanalar içinde sıkıntı yok ama benimki kadar koyu görünmeyebilir bunun nedeni undan kaynaklanıyor.

Havuçlu tarçınlı kek yapmak için tam zamanı olan tarifler listesine alın.

Havuçlu Tarçınlı Kek İçin Gerekli Malzemeler:

3 adet yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağı süt
1 çay bardağı sıvı yağ
2 adet büyük boy havuç
1 su bardağı ince çekilmiş ceviz
1 tatlı kaşığı tarçın dolu
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
2,5 su bardağı un (ben 1 yemek kaşığı daha ilave ettim havuçların suyunu sıkmadığım için)
Tereyağı kek kalıbını yağlamak için
Havuçlu tarçınlı kek hazırlanışı:  
Yumurtayı bir çimdik tuz ile çırpın ardından şekeri ilave edin iyice beyaza dönmeye başlayana kadar çırpın.
Karıştırma kabının kenarından yumurtayı söndürmeden sıvı yağını, sütü ilave edin ve tekrar çırpın,
Unu eleyerek ilave edin karıştırmadan önce vanilya, kabartma tozu, ceviz,tarçın ilave edin iyice hamojen bir kıvam alana kadar çırpın..
Havucu ilave edin ve spatula yardımı ile tekrar iyice aşağıdan yukarıya doğru karıştırın ve una ihtiyaç olduğunu düşünüyorsanız 1 yemek kaşığı daha ekleyebilirsiniz havucun suyunu sıkarsanız tam yeterli olacaktır.
180% derecelik önceden ısıtılmış fırında 40-45 dakika gibi bir sürede hazır olacaktır.
İlk 25 dakika kesinlikle fırının kapağını açmayın ben hiç açmadan pişirdim.
Pişen havuçlu tarçınlı keki fırından hemen çıkarmayın kapağını açın ve 10 dakika bekletin sonrasında fırından alın. Sofranızın tadı tuzu eksik olmasın afiyet olsun.

Yorum Gönder

0 Yorumlar

grafik tasarım programları photoshop actions mockup indir photoshop eklentileri indir photoshop plugins stok fotoğraf indir youtube youtube mp3 indir video indir youtube video indir