Kırmızı pancar salatası tarifi- Kırmızı pancar salatası nasıl yapılır?


Kırmızı pancar salatası tarifi- Kırmızı pancar salatası nasıl yapılır?

Yılın tam kara kışlarını yaşarken mutfakta işler bize düşüyor mutfakta bağışıklık sistemini destekleyen yemekler yapmak isteyenler için benim bir hafta arayla soğuk günlerde kalkan olacak bir tarif paylaşmak istedim.

Pancar tam bir şifa kaynağı ama ben ne bir doktorum nede kimyacı filanca vitamini ve mineral ve içeriğini kendim okumuş ve biliyorum ama yazılarımı da tariflerimde yanlış algılama ve bilgilendirme yapmamak için bunlara yer vermek istemiyorum.

Şu kadarını iyi biliyorum ama kış sebzeleri kışın tüketilmesinden yana olduğum gibi yaz sebzelerini de sadece kurutarak tüketmek taraftarıyım.

Kış mevsiminin vazgeçilmezi olan pancar salatası 3 gün boyunca bozulmadan ne tadından ne lezzetinden ödün veriyor işte kışın tüketilmesi gereken salataların sultanı desem yeridir kırmızı pancar salatası.

Kırmızı pancar salatası tarifi için gerekli malzemeler:
4 kişilik:
2 adet orta boy kırmızı pancar
2 bağ dereotu
5 diş sarımsak
1,5 limon
1 çay bardağı kırılmış dövülmüş ceviz
1 yemek kaşığı zeytinyağı
Haşlama suyuna 1 tatlı kaşığı üzüm veya elma sirkesi


Kırmızı pancar salatası yapılışı:
Pancarları yıkayalım yapraklarını ve uç kısımlarını keselim üzerlerini geçecek kadar su ve içine 1 tatlı kaşığı sirkeyi ilave ederek kaynamaya başladıktan sonra 15 dakika haşlayalım.

Not: pancarlarınız büyük ise 20 dakika orta boysa 15 dakika yeterli oluyor fazla haşlanırsa rendelenirken bebek maması püresi kıvamını alıyor.

Pancarlar haşlayın ve oda sıcaklığına gelince rendeleyin.
Sarımsakları ezelim
Dereotunu ince ince kıyalım
Limonun suyunu sıkalım ve tüm malzemeleri karıştırma kabına alalım zeytinlağını ilave edelim iyice harmanlayalım ve servis tabağına alalım.

Toplamda 30 dakikanızı bile almayacak bir tarif suyu kaynar sudan kullandım haşlanma esnasından sonra sudan geçirip soğumasını hızlandırdım kırmızı pancarlarda haşlanırken diğer malzemeler hazırlamıştım zaten gelen misafirler her zaman tam not alan bir tarif demeden geçemeyeceginiz bir tarif.

Göz hakkınız için helal edin yapanlara şimdiden afiyet olsun.

Yorum Gönder

0 Yorumlar

grafik tasarım programları photoshop actions mockup indir photoshop eklentileri indir photoshop plugins stok fotoğraf indir youtube youtube mp3 indir video indir youtube video indir