Buğdaylı Kırmızı Pancar Salatası Tarifi

Kışın en güzel renkleri bir arada kırmızının en güzel tonlarının barındığı harika kolay bir tarif pancarlı buğday salatası.

Kış mevsimi boyunca mutfağımdan eksik etmediğim iki şey var sanırım limon ile pancar.
Kırmızı pancarı direk olarak salata katarım ama hazırlayıp 2-3 gün kalan tarifi paylaşmıştım bu tarifte ise buğday ile nefis bir tarif oldukça zahmetsiz günlerde sık tercih edilen bir tarif köklü sebzelere sofralarımızda daha çok yer vermeliyiz sağlık proğramlarını takip ediyorum vakit buldukça doktor pancarın faydalarını saymakla bitiremedi o an dedim ben kadar faydalı bir sebze tüketiyorum. 

Kırmızı pancarı rendelerken eldiven tercih edin elleriniz yoksa rengarenk oluveriyor.

Kırmızı pancarı şalgam yapmayı bilmiyorum annem yapardı ama o zaman çok küçük olduğumuz için pekte değerini bilmiyorduk nasıl olsa mutfakta birisi sizin için her şeyi düşünüyor öyle salata değil mi?
Kırmızı pancardan daha ne kadar güzel tarifler vardır kim bilir bir gün hepsini denemek tatmak ve deneyimlerimi paylaşmak istiyorum.

Buğdaylı kırmızı pancar salatası yapmaya.
Tarif 6 kişilik

Gerekli malzemeler:
1 kase buğday
2 adet büyük boy pancar
1 demet dereotu
2 yemek kaşığı zeytinyağı
1 adet limon
Tuz
Ceviz ve sarımsak ilave etmedim ben tercih edenler ilave edebilir.


Buğdaylı kırmızı pancar salatası hazırlanışı:

Buğdayları pişene kadar 3 kase su ile haşlayın.

Pancarları büyük olduğu için kaynamaya başladıktan sonra 20 dakika haşlayalım süre biter bitmez hemen sudan çıkaralım soğumaya alalım.

Dereotunu iyice yıkayalım suyu süzüle dursun.

Ön işlemler bittiğine göre şimdi geçelim son aşamasına.

Buğdayları karıştırma kabına alın üzerine pancarları soyun rendeleyin ilave edin.

Dereotunu çok incecik değilde bir tık daha kalın doğrayın ve onuda kaseye alalım.

Tuzunu bir adet limon suyunu ve zeytinyağını ilave edelim harmanlayalım servise hazır.

Deneyenlere afiyet olsun sofranızın tadı tuzu eksik olmasın.

Yorum Gönder

0 Yorumlar

grafik tasarım programları photoshop actions mockup indir photoshop eklentileri indir photoshop plugins stok fotoğraf indir youtube youtube mp3 indir video indir youtube video indir